Adio, 2008! La multi ani!

"Nu plange ca s-a terminat, zambeste ca s-a petrecut..."
Asa am sa incerc sa fac, desi e greu... Unul din cei mai buni ani din viata mea isi ia adio, lasandu-ma cu sumedenie de intrebari legate de motivele pentru care Dumnezeu a fost atat de bun cu mine...
Mai presus de realizari, de achizitii, de norocul care m-a insotit tot timpul, au fost bucuria de a-i vedea pe cei dragi sanatosi si linistiti, bucuria de a-mi redescoperi prietenii cei minunati, atatia cate degete la o mana, dar extraordinari...

Happy new year, happy new year!
May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbor is a friend...
May we all have our hopes, our will to try,
If we don't, we might as well lay down and die...
(ABBA - "Happy New Year")


... Au fost calatoriile, locurile magice pe care le-am vazut, de la Sarmizegetusa la Stonehenge, de la cetatile medievale transilvane la cetatile medievale britanice... calatorii de care m-am bucurat pe deplin, cu toata recunostinta fata de cei care le-au facut posibile si care mi-au suportat si toanele, si extazul...
... A fost bucuria mare, de ce nu, de a ajunge sa pot sa spun "sunt profesor gradul I" si sa ma mandresc ca am multumit comisia, nesperat de indatoritoare si cu mult simt al umorului...
Le multumesc tuturor, va multumesc tuturor, nu prin scris, ci prin gand, pentru ca fara voi, fara nobletea voastra sufleteasca si fara delicatetea fara limite de a-mi fi alaturi, probabil as sta acum, numarand orele pana cand anul se termina. De fapt stau si le numar, dar cu strangere de inima, caci s-a mai dus un an, de tot, irevocabil, lasandu-ma senin, fericit, ajutat sa inteleg care sunt marile bucurii ale vietii...

Who can say what we'll find,
What lies waiting down the line
In the end of... 2009...
(ABBA - "Happy New Year")

Sa-mi ajute bunul Dumnezeu mai departe, ca stie El atat de bine de ce am nevoie si, mai ales, sa fiu capabil sa merit ceea ce mi se ofera...

LA MULŢI ANI FERICIŢI!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De aproape treizeci de ani

De toamnă, deja

Sfârșit de an atipic